نکات مراقبتی برای پوست اطراف چشمان شما

امتیاز دهید به post

از آنجایی که ناحیه اطراف چشم بسیار شکننده است، معمولاً اولین قسمتی است که علائم پیری را نشان می دهد. با افزایش سن و عاقل تر شدن، ساختار پوست به طور کلی شروع به ضعیف شدن می کند. پوست دور چشم و حتی صورت به مرور زمان خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و کلاژن به آرامی شروع به تجزیه شدن می کند که باعث افتادگی و چین و چروک می شود. این نه تنها به طور طبیعی با افزایش سن اتفاق می‌افتد، بلکه عوامل داخلی و خارجی مانند هورمون‌ها، آب و هوا، آلودگی، سیگار کشیدن، رژیم غذایی نامناسب و آسیب‌های ناشی از نور خورشید این تغییرات را تسریع می‌کنند. همه این تغییرات ابتدا روی چشمان شما ظاهر می شود.

 

 

کرم های دور چشم ارگانیک به طور خاص چه کار می کنند؟

کرم دور چشم ارگانیک به طور ویژه برای ارائه مزایای ضد پیری و چین و چروک و در عین حال احترام به طبیعت ظریف ناحیه چشم فرموله شده است. از آنجایی که فرمول بسیار نزدیک به چشم واقعی است، آنها برای اطمینان از دریافت تمام هیدراتاسیون (hydration) و محافظت مورد نیاز و در عین حال به حداقل رساندن احتمال هرگونه تحریک ایجاد شده اند.

همه کرم‌های دور چشم ارگانیک دارای آنتی‌اکسیدان‌های قوی هستند که به محافظت از پوست در برابر پیری سریع ناشی از اشعه‌های فرابنفش و سایر تأثیرات محیطی کمک می‌کنند. کرم دور چشم ارگانیک شما حداقل باید از فرمی از ویتامین A (یا رتینول) تشکیل شده باشد که یکی از موادی است که به طور گسترده در مراقبت از پوست مورد مطالعه قرار گرفته است، زیرا فواید آن برای بازسازی پوست و ضد پیری میباشد.

سایر نکات مراقبت از پوست برای چشمان شما

علاوه بر استفاده صحیح از کرم دور چشم ارگانیک، نکات زیر را برای مراقبت از پوست چشم رعایت کنید:

  • پوست اطراف چشم خود را به آرامی ماساژ دهید تا گردش خون بهتر شود و پف آن کاهش یابد.
  • آرایش چشم خود را پاک کنید. هنگام داشتن آرایش چشم از خوابیدن خودداری کنید. ترجیحا از یک پاک کننده آرایش ملایم استفاده کنید که برای دور چشم بی خطر است.
  • عینک آفتابی استفاده کنید! از عینک هایی استفاده کنید که جنس عدسی آن بگونه‌ای باشد که نور ماوراء بنفش A و B (UVA و UVB) را مسدود کند. این مورد باعث کاهش خطر چین و چروک چشم و سرطان پوست در این ناحیه می شود.
  • استفاده از کلاه نقابدار مخصوصا در فصل تابستان که شدت تابش خورشید بیشتر است. برای محافظت بیشتر از چشم ها و پلک های خود از کلاه استفاده کنید. عرض لبه کلاه باید حداقل 8 سانتی متر باشد.

 

 

کرم دور چشم ارگانیک از مواردی ضروری برای پوست دور چشم به شمار می‌رود زیرا پوست دور چشم حساس تر از بقیه نواحی صورت میباشد. همانطور که اشاره شد علاوه بر اینکه از کرم دور چشم ارگانیک استفاده می‌کنید، باید به برخی موارد دیگر برای مراقبت بیشتر، توجه نمایید. کرم دور چشم ارگانیک نُوا با داشتن ساختاری طبیعی، بهترین نتایج را به شما ارائه خواهد داد. اگر به پوست خود اهمیت میدهید، پس باید مراقب آن هم باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *