از چه سنی باید استفاده از کرم دور چشم را شروع کرد؟

امتیاز دهید به post

وقتی صحبت از مراقبت از پوست می شود، هر چه زودتر به پوست رسیدگی شود، بهتر هم هست. بسیاری از افراد در دهه 30 زندگی خود شروع به استفاده از کرم دور چشم ارگانیک می کنند، زمانی که متوجه اولین چین و چروک ظریف در گوشه بیرونی چشم خود می شوند. اما حتی قبل از اینکه چین و چروک را مشاهده کنید، می توانید از 20 سالگی شروع کنید. به این دلیل که بهترین نتایج از پیشگیری حاصل می شود. اگر پوست بسیار خشک، حلقه های تیره قابل توجه، چشم های مزمن پف کرده یا سایر مشکلات خاص چشم دارید، پس بدون توجه به سن خود از چشمان خود مراقبت کنید.

اگر از مرطوب کننده صورت استفاده می کنید واقعاً به کرم دور چشم نیاز دارید؟

بسیاری از مردم تعجب می کنند که چرا کرم دور چشم ارگانیک در وهله اول ضروری است. ممکن است که این سوال اکثر شما باشد که آیا می توانید از مرطوب کننده معمولی خود برای دور چشم خود استفاده کنید؟ شما می‌توانید، اما باید در نظر داشته باشید که کرم‌های دور چشم به‌طور خاص برای مراقبت از پوست اطراف چشم شما طراحی شده‌اند، که با بقیه نواحی صورت شما بسیار متفاوت است:

 

 

بسیاری از مردم از 30 سالگی شروع به استفاده از کرم دور چشم ارگانیک می کنند، اما شما می توانید از 20 سالگی شروع کنید. پوست اطراف چشم شما ده برابر نازکتر از صورت شماست. همانطور که می توانید تصور کنید، این بدان معنی است که بسیار ظریف تر است، پس در نتیجه می تواند خیلی سریع تر چروک و خشک شود. به علاوه، در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، اشعه های فرابنفش و … بسیار آسیب پذیرتر است.

پوست ناحیه چشم شما از رطوبت طبیعی سبوم (روغن) بهره نمی برد. روغن، اگرچه ممکن است برای کسانی که با لک های دائمی دست و پنجه نرم می کنند دردسرساز باشد، اما یکی از بهترین ویژگی های ضد پیری پوست شما است زیرا پوست شما را سالم و صاف نگه می دارد. دور چشم شما به اندازه کافی آن را ندارد، بنابراین این به شما بستگی دارد که رطوبت زیادی را برای این بخش تامین کنید.

ناحیه چشم شما در حرکت مداوم است و هر روز فشار زیادی را تحمل می کند. به این فکر کنید که چشمان شما چند بار در طول روز حرکت می کنند. شما حدود 10000 بار در روز پلک می‌زنید، و وقتی لبخند می‌زنید، اخم می‌کنید، گریه می‌کنید، پوست اطراف چشم‌ها به اطراف کشیده می‌شود. بیایید تمام دفعاتی را که چشمان خود را مالش می دهید، آرایش می کنید و پاک می کنید و لنزهای چشم قرار می دهید را فراموش نکنیم. تمام این موارد به ایجاد چین و چروک در اطراف و گوشه های چشم کمک میکند.

 

 

با توجه به مواردی که اشاره شد، اگر به پست خود اهمیت میدهید پی هرچه زودتر می‌توانید فرایند مراقبت از پوست خود را شروع کنید که یکی از بخش های آن استفاده از کرم دور چشم ارگانیک برای چشم ها میباشد. کرم دور چشم ارگانیک نُوا میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد زیرا در ساختار آن از مواد شیمیایی استفاده نشده و کاملا طبیعی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *