بهترین زمان در روز برای استفاده از کرم دور چشم ارگانیک

امتیاز دهید به post

اگر نگران پیری زودرس هستید، با مراقبت از پوست اطراف چشم شروع کنید. پوست این ناحیه فوق العاده ظریف است، بنابراین اغلب اولین پوستی است که علائم پیری را نشان می دهد. به طور کلی، این موارد شامل مواردی مانند چین و چروک، افتادگی و سیاهی دور چشم می شود. برای داشتن این پوست سالم و قوی، از کرم دور چشم ارگانیک استفاده کنید. بسته به فرمول، کرم‌های دور چشم می‌توانند پوست را سفت و آبرسانی کنند و در عین حال مشکلات رایج پوست مانند چین و  چروک، تیرگی دور چشم و … را درمان کنند. حتی اگر جوان تر هستید، می توانید از استفاده از کرم دور چشم ارگانیک بهره مند شوید. هرچه زودتر استفاده از کرم دور چشم ارگانیک را شروع کنید، مدت بیشتری می توانید از اثرات آن لذت ببرید.

 

 

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم ارگانیک

مانند سایر محصولات مراقبت از پوست، استفاده صحیح از کرم دور چشم ارگانیک نیز بسیار مهم است. این کرم‌ها نه تنها از ناحیه دور چشم محافظت می کنند، بلکه تضمین می کنند که پوست شما به طور کامل از مزایای آن استفاده خواهد کرد. برای استفاده بیشتر از کرم دور چشم ارگانیک، مراحل زیر را برای استفاده صحیح دنبال کنید:

  1. از انگشت حلقه خود استفاده کنید این ضعیف ترین انگشت شماست و فشاری زیادی را به ناحیه زیر چشم وارد نمی‌کند، بنابراین به طور طبیعی لمس ملایمی خواهد داشت.
  2. مقداری از محصول را به اندازه نخود بردارید.
  3. به آرامی به نقاط کوچک زیر چشمان خود ضربه بزنید، از درونی ترین گوشه شروع شده و به سمت بیرون حرکت کنید. از زدن کرم خیلی نزدیک به مژه های پایین خودداری کنید.
  4. محصول را به پوست خود بکشید. از کشیدن یا مالش پوست اطراف چشم خودداری کنید.
  5. 2 دقیقه صبر کنید تا کرم کاملا جذب شود.
  6. سپس بقیه محصولات مراقبت از پوست و آرایش خود را استفاده نمایید.

سعی کنید از کرم دور چشم ارگانیک زیاد استفاده نکنید. در غیر این صورت ممکن است کرم وارد چشم شما شده و باعث سوزش شود. همچنین استفاده از کرم دور چشم روی پلک‌هایتان توصیه نمی‌شود، مگر اینکه دستورالعمل‌ها بیان کنند که انجام این کار بی‌خطر است. به طور کلی، کرم دور چشم ارگانیک باید قبل از مرطوب کننده و ضد آفتاب در روز استفاده شود. این موضوع به این دلیل است که کرم دور چشم معمولاً سبک است و فرمول‌های سنگین‌تر باید در آخر به پوست زده شوند.

 

 

چه زمانی و چند بار باید کرم دور چشم ارگانیک را استفاده کرد؟

کرم دور چشم ارگانیک را می توان در ساعات مختلف روز استفاده کرد. با این حال، برای زمان های مختلف به کرم دور چشم ارگانیک متفاوتی نیاز خواهید داشت.

می توانید در زمان‌های زیر کرم دور چشم ارگانیک را استفاده کنید:

  • در صبح: از یک فرمول سبک استفاده کنید، زیرا زیر آرایش شما احساس راحتی بیشتری می کند. برای کاهش خطر چین و چروک به دنبال محصولی با SPF باشید.
  • در بعدازظهر: هنگامی که کرم دور چشم ارگانیک را در عصر استفاده می کنید، مواد می توانند یک شبه جذب پوست شما شوند. یک کرم غنی تر با مواد آبرسان و بدون SPF انتخاب کنید.
  • در صبح و عصر: برای بهره مندی از تمام مزایای فوق، در هر دو زمان از کرم دور چشم استفاده کنید. شما به دو فرمول مختلف نیاز دارید، بنابراین هنگام خرید محصولات این را در نظر داشته باشید.

زمان ایده آل به ترجیحات و اهداف شما بستگی دارد. اما صرف نظر از زمان، فقط باید هر 12 ساعت یک بار از کرم دور چشم ارگانیک استفاده کنید. نیازی به استفاده مجدد از همان محصول در طول روز یا شب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *