ماندگاری تینت‌های لب ارگانیک

امتیاز دهید به post

یکی از لوازم آرایشی‌هایی که به تازگی بسیار مورد استفاده خانم‌ها قرار میگیرد و در بسیاری از کیف‌های آرایشی دیده میشود، تینت لب ارگانیک میباشد. تینت‌ لب ارگانیک رنگ‌های ملایمی داشته و نسبت به رژ لب‌های دیگر تنوع رنگ کمتری دارند. بسیاری از خانم‌ها که به دنبال رنگ‌های ملایم هستند، تینت‌های لب میتواند بهترین انتخاب برای آنان باشد. تینت‌ لب ارگانیک روی لب بسیار سبک هستند و برعکس رژ لب های دیگر اصلا حس نمی کنید که چیزی روی لب‌هایتان است. تینت‌ لب ارگانیک خصوصیات منحصر بفرد خود را دارا بوده و با رژ لب‌ها و برق لب‌های دیگر تفاوت‌های خاص خود را دارند. در ادامه بیشتر به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

 

 

ماندگاری و دوام تینت لب ارگانیک

یکی از خصوصیات منحصر بفرد تینت‌ لب ارگانیک، دوام و ماندگاری آن‌ها میباشد بگونه ای که از یک صبح تا شب روی لب‌ها باقی خواهد ماند بدون آنکه تکان خورده و پاک شوند. اگر کارمند هستید تینت‌ لب ارگانیک میتواند برای شما بسیار کاربردی باشد. همانطور که میدانید هنگام خوردن چای، رژ لب‌ معمولا روی لیوان اثر خود را باقی میگذارد، علاوه بر اینکه پاک نمیشود پخش هم خواهد شد و این موضوع باعث خجالت برخی از افراد خواهد شد. اما دیگر جای نگرانی نیست! اگر به مهمانی دعوت شدید با خیال راحت چای یا قهوه خود را میل کنید بدون آنکه اثری از تینت لب ارگانیک برخلاف رژ لب‌های دیگر، روی فنجان باقی بماند.

نرمی لب‌ها با تینت لب ارگانیک

هنگام استفاده از رژ لب‌های چرب یا 24 ساعته، حتما مشاهده کرده‌اید که لب‌هایتان پوسته پوسته و خشک میشود یا حتی بعد از پاک کردن آن‌ها از روی لب چنین اتفاقی می‌افتد. با تینت لب ارگانیک آن هم با برند نُوا، دیگر نگران خشکی لب‌هایتان نباشید زیرا در ترکیب ساختار آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است به همین دلیل باعث نرمی و آبرسانی لب‌های شما خواهد شد، تا حدی که دیگر نیازی به بالم لب نخواهید داشت. تینت‌ لب ارگانیک در طبیعی‌ترین حالت ممکن روی لب‌ها ظاهر شده و به صورت شما رنگ میدهند. جالب است بدانید آن‌ها مانند برق لب‌ها روی لب چسبندگی ایجاد نخواهند کرد و بسیار سبک نیز میباشند.

تینت لب یا تینت گونه؟

شاید گفتن این موضوع برایتان جالب باشد و البته خالی از لطف هم نیست اینکه از تینت‌ لب ارگانیک مانند نُوا برای گونه نیز استفاده میشود. این تینت‌ لب ارگانیک بخاطر رنگ های ملایمی که دارند و همچنین دوامشان، به عنوان تینت گونه نیز مورد استفاده قرار میگیرند. با داشتن یک تینت لب ارگانیک آرایشتان کامل خواهد بود و یک عمل بسیار مقرون به صرفه نیز انجام داده‌اید.

 

 

حتما تا الان با تینت‌های لب ارگانیک و خصوصیات آن‌ها آشنا شده‌اید. همانطور که اشاره شد تینت‌های لب دارای رنگ‌های ملایمی هستند و تنوع رنگی آن‌ها نسبت به رژ لب‌های دیگر کمتر میباشد اما با این حال طرفداران خاص خود را دارند. در تینت‌های لب ارگانیک دیگر خبری از مواد شیمیایی و سرب نیست، زیرا از مواد طبیعی و رنگ‌های خوراکی تشکیل شده است و برای بدن ضرری نخواهند داشت. تینت‌های لب ارگانیک دارای رایحه ملایمی هستند و از استفاده از آن‌ها لذت خواهید برد. امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *