شامپوی بدون سولفات ارگانیک چیست و چرا برای موهای شما بهترین انتخاب است؟

امتیاز دهید به post

آیا تا به حال پشت بطری شامپو را خوانده اید؟ احتمالاً نام هایی مانند سدیم لوریل سولفات و سدیم لورت سولفات را خواهید دید. این ترکیبات کلیدی به طرز شگفت انگیزی باعث از بین رفتن چربی و کثیفی می شوند و موهای شما را بعد از هر بار شستشو تمیز می‌کنند. در حالی که سولفات‌ها بی خطر و موثر هستند، اما برای همه مناسب نمی‌باشند. شامپو بدون سولفات، این فرمول ملایم‌، برای کسانی که موهای خشک و آسیب دیده دارند مناسب‌تر میباشند.

فواید شامپو بدون سولفات ارگانیک چیست؟

روغن های طبیعی موها را حفظ می‌کند:

شامپویی که حاوی سولفات است، کف می کند و به طور موثر آلودگی را از روی پوست سر شما پاک می کند. اما اگر موهای خشکی دارید، می‌تواند روغن‌های طبیعی موهایتان را از بین ببرد. یکی از مزایای استفاده از شامپو بدون سولفات ارگانیک این است که موهای شما را بدون از بین بردن روغن های طبیعی تمیز می‌کند و موهای شما را درخشان و پوست سر را شاد و مرطوب نگه می دارد.

 

 

 

جلوگیری از پاک شدن رنگ مو:

اگر جز افرادی هستید که مرتبا موهای خود را رنگ میکنید، اگر دائماً موهای خود را بشویید، مطمئنا با این اتفاق روبرو شده‌اید که رنگ شما شروع به کمرنگ شدن می کند یا درخشش خود را از دست می دهد. بسیاری از افرادی که از شامپو بدون سولفات ارگانیک برای موهای رنگ شده خود استفاده میکنند، به این موضوع پی بردند که ماندگاری رنگ موهایشان افزایش پیدا خواهد کرد. با تغییر شامپوی خود به شامپو بدون سولفات ارگانیک، شاید بتوانید رنگ خود را برای مدت بیشتری حفظ کنید. این فرمول موهای شما را سرزنده و براق نگه می دارد.

رطوبت مو را حفظ میکند:

اگر دست‌هایتان را میان تارهای موهایتان می‌کشید و با خشک و زبری روبرو میشوید، از شامپو بدون سولفات ارگانیک استفاده ‌کنید. فرمول هایی مانند شامپو بدون سولفات ارگانیک آلوئه ورا و روغن آرگان، موهای آسیب دیده را ترمیم و مرطوب می کند و درخشش را بازیابی می کند. در این فرآیند رطوبت مو از بین نخواهد رفت.

تقویت موهای آسیب دیده:

شستن موهایتان در صورت آسیب دیدگی و شکننده بودن، می‌تواند فرآیندی دشوار باشد. از یک طرف، شما نمی خواهید وضعیت موهای خود را بدتر کنید. از طرف دیگر هم نمی خواهید آن را چرب و بدون نگهداری باقی بگذارید. با شامپو بدون سولفات، می‌توانید موهای خود را به آرامی و بدون آسیب بیشتر تمیز کنید. این شامپو بدون سولفات ارگانیک به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی پخش می شود و به باز شدن گره ها نیز کمک می کند.

 

 

درباره شامپو بدون سولفات ارگانیک نُوا

جالب است بدانید که شامپو بدون سولفات ارگانیک نُوا برای انواع موی چرب، خشک و آسیب دیده و نرمال تولید شده است. این شامپوهای قدرتمند با کفی غنی موها را از ریشه تا نوک تمیز می کنند، بدون آنکه ضرری به موها برسانند. شامپو بدون سولفات ارگانیک از روغن‌های طبیعی با کیفیت مانند نارگیل، جوجوبا، بابونه، سبوس برنج و … و دیگر ویتامین‌ها تهیه و ارائه شده است که میتواند بهترین انتخاب برای موهایتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *