آیا تینت لب ارگانیک بهتر از رژ لب است؟

امتیاز دهید به post

تینت لب ارگانیک یک محصول آرایشی است که روی لب ها اعمال شده تا به آنها رنگ بدهد و اغلب رنگ‌های آن بدون درخشندگی است. بعضی افراد بعد از استفاده از تینت لب ارگانیک، از یک براق کننده برای درخشندگی لب هایشان استفاده میکنند و این مورد سلیقه‌ای است.

تینت‌ لب ارگانیک ساختاری طبیعی و بدون مواد شیمیایی دارند و همچنین سبک تر از رژ لب عمل می کنند اما رنگ بیشتری نسبت به برق لب‌ها دارند. تینت‌ لب ارگانیک نُوا حاوی ترکیبات طبیعی است که باعث نرم شدن لب هایتان شده و از خشکی آن جلوگیری میکند همچنین دارای رایحه ملایم بلوبری است. یکی از مزایای تینت لب ارگانیک این است که عموماً ماندگاری بالایی دارند. اگر حاوی شاین ملایم هم باشند، شاین پاک شده اما رنگ باقی می‌ماند.

 

 

رژ لب ها و براق کننده‌های لب حاوی موم و روغن هستند به همین دلیل خیلی زود از روی لب‌های شما پاک میشوند. از طرف دیگر تینت لب ارگانیک معمولاً دارای پایه مایع یا ژلی بوده و از مواد شیمیایی درون آن استفاده نشده است. در داخل این تینت لب ارگانیک رنگدانه هایی وجود دارند که حتی پس از خشک شدن پایه مایع، به لب خواهند چسبید. به این معنا که رنگ تینت لب تکان نخورده و تمام روز دوام می آورد. هنگام نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه دیگر نگران باقی ماندن جای رژ لب روی فنجان یا لیوان خود نباشید زیرا تینت لب ارگانیک هیچ نشانه ای از خود به جا نخواهد گذاشت. جالب است بدانید تینت لب جلوه طبیعی تری نسبت به رژ لب به لب‌های شما می بخشد و شادابی و رنگ آن را حفظ خواهد کرد.

تینت‌ لب ارگانیک برای روزهای گرم تابستان یا روزهایی که امکان استفاده مجدد از رژ لب وجود ندارد، انتخابی عالی است. همچنین ممکن است فردی همراه با تینت لب از خط لب هم استفاده کند و این موضوع کاملا سلیقه‌ای است. علاوه بر این خط لب هنگام استفاده با رژ لب، در رژ لب محو خواهد شد و دوام آن کاهش پیدا خواهد کرد اما با تینت لب این مورد نگران کننده نخواهد بود. این نوع تینت لب ها را می توان در پایان روز با پاک کننده آرایش معمولی به راحتی پاک کرد.

نکته جالب دیگری که در مورد تینت‌ لب ارگانیک نُوا وجود دارد این است که میتوانید از آن‌ها برای گونه‌ها نیز استفاده نمایید. این تینت‌های لب رنگ ملایمی به گونه‌های شما می‌بخشند و ماندگاری بالایی نیز دارند. برای افرادی که در سفر هستند یا نمی‌خواهند از محصولات آرایشی مختلف استفاده کنند، یک محصول ترکیبی مانند تینت لب ارگانیک نُوا می تواند یک انتخاب عالی باشد.

 

 

اگر بخواهیم در جواب این سوال که آیا تینت لب ارگانیک بهتر از رژ لب است یا خیر، یک جمع‌بندی کلی انجام دهیم، با توجه به نکات گفته شده میتوان گفت تینت لب ارگانیک بهتر است زیرا :

  • ماندگاری بیشتری روی لب‌ها دارد.
  • دور لب پخش نمیشود.
  • از مواد طبیعی ساخته شده است و ضرری برای بدن ندارد.
  • رنگ‌های ملایمی دارد و بسیار طبیعی جلوه میکند.

اما با این حال باز هم این بستگی به سلیقه شما دارد که کدام را انتخاب کرده و مورد استفاده روزانه قرار دهید. هر خانم سلیقه خاص خود را دارد و حتی بعضی‌ها به رنگ‌های ملایم علاقه‌ای ندارند. در این مطلب به مزایای تینت لب ارگانیک اشاره شد که بیشتر با این محصول آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *