آشنایی با بادی اسپلش ارگانیک

امتیاز دهید به post

از آنجایی که عطرها تنوع بسیاری دارند، ممکن است فکر کنید که چرا به بادی اسپلش نیاز دارید. برای کسانی که به دنبال عطری ماندگار از لحظه بیرون آمدن از حمام صبحگاهی خود هستند، بادی اسپلش‌ ارگانیک جزء اصلی کمد آرایشی شما میتواند قرار گیرد. بادی اسپلش ارگانیک، مورد استفاده تمام سنین است؛ از نوجوانان گرفته تا خانم‌ها و آقایان.

بادی اسپلش ارگانیک چیست؟

بادی اسپلش‌ ارگانیک در مقایسه با عطرهای دیگر بسیار سبک تر بوده و غلظت کمتری دارد. معمولا ماندگاری این بادی اسپلش‌ها تا 4 ساعت طول می کشد. خوب است بدانید که دوام بادی اسپلش ها روی بدن کمتر از عطرهای دیگر است، بنابراین برای ماندگاری بیشتر باید در طول روز بادی اسپلش‌ خود را روی پوست خود اسپری کنید. البته این بستگی به سلیقه شما نیز دارد. برخی از افراد عادت دارند که از بادی اسپلش‌ ارگانیک فقط بعد از حمام استفاده نمایند و در طول روز عطر جداگانه‌ای را مورد استفاده قرار دهند و برخی نیز بادی اسپلش ارگانیک خود را برای استفاده روزانه قرار میدهند.

 

 

چگونه از بادی اسپلش ارگانیک استفاده کنید؟

  • بادی اسپلش ارگانیک برعکس دیگر اسپری‌های بدن که باید روی لباس زده شوند، باید مستقیماً روی پوست اسپری شوند. توصیه می کنیم بلافاصله بعد از دوش یا حمام صبحگاهی، بادی اسپلش خود را بر روی پوست خود بزنید.
  • یک نکته جالب برای اینکه ماندگاری بادی اسپلش ارگانیک شما بیشتر شود این است که قبل از اسپری کردن آن روی پوست بدن خود از یک کره بدن یا لوسیون بدن معطر استفاده کنید تا بوی خوش بوی بادی اسپلش شما روی بدن برای مدت طولانی تری حفظ شود. خواص مرطوب کننده کره بدن و همچنین لوسیون علاوه بر اینکه به آبرسانی پوست کمک می کند، به نوبه خود باعث افزایش دوام عطر بادی اسپلش ارگانیک شما خواهد شد.
  • بادی اسپلش ارگانیک به هیدراته شدن پوست شما کمک می کند و عطر سبک آنها باعث می شود بوی عالی و احساس طراوت برای روز پیش رو داشته باشید.
  • از آنجا که آنها فقط چند ساعت دوام می آورند، اگر قصد دارید از آن به عنوان بخشی از عطر بدن خود استفاده کنید، باید در طول روز مجدداً بادی اسپلش ارگانیک را بر بدن خود اسپری کنید.

برخی از مزایا و موارد استفاده از بادی اسپلش ارگانیک چیست؟

بادی اسپلش ارگانیک نه تنها احساس خوشایندی در شما ایجاد می کنند، بلکه رایحه دلخواه شما را نیز فراهم میکنند. از آنجایی که بادی اسپلش‌ ارگانیک از مواد شیمیایی تشکیل نشده است، سلامتی را برای پوست به ارمغان می‌آورد و باعث شادابی آن خواهد شد. این بادی اسپلش‌ها باعث تسکین، تغذیه و آبرسانی پوست میشوند و از خارش و حساسیت پوست جلوگیری میکنند. حتی استفاده از آن‌ها برای پوست های آفتاب سوخته و تقویت آن بسیار عالی است. جالب است بدانید با وجود ارگانیک بودن این بادی اسپلش‌ها، دارای رایحه‌های متفاوت و طراوت بخشی میباشند و به صورت زنانه و مردانه عرضه میشوند.

 

 

در این مطلب تلاش شد به کارایی و مزایای بادی اسپلش‌ ارگانیک اشاره گردد. بادی اسپلش ارگانیک برخلاف دیگر عطرها و اسپری‌ها، قابل استفاده برای تمام بدن میباشند و طراوت و شادابی خاصی به پوست بدن می‌بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *