نحوه استفاده از کرم دور چشم ارگانیک و رفع تیرگی زیر چشم

امتیاز دهید به post

کرم دور چشم ارگانیک همانطور که از اسمش مشخص است کرمی برای استفاده‌ی دور چشم میباشد و عاری از هرگونه ترکیبات شیمیایی مضر برای پوست و سلامت بدن هست. مطمئنا آقایان و بخصوص خانم‌هایی که روی پوست خود حساس هستند، خیلی زود برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک دور چشمشان، شروع به استفاده از کرم دور چشم ارگانیک میکنند. اما کسانی که نسبت به این موضوع بی اهمیت هستند باید بگویم که اگر کرم را برای زمانی گذاشته‌اید که چین و چروک و تیرگی‌های زیر چشم را دیدید، آن زمان دیگر دیر شده و تاثیر این کرم‌ها به اندازه‌ی تاثیری نیست که قبل از ایجاد چین چروک استفاده از آن ها را شروع کرده باشید.

دلایل ایجاد چین و چروک اطراف چشم

همانطور که اشاره شد پوست دور چشم حساس است و ممکن است هر حرکتی روی آن تاثیرگذار باشد. از جمله عواملی که میتوان به آن‌ها اشاره کرد شامل اخم کردن، خندیدن، ریز کردن چشم‌ها، آرایش چشم و … هستند. هر حرکتی در صورت میتواند روی پوست اطراف چشم نیز موثر باشد. کرم دور چشم ارگانیک یکی از راه های پیشگیری از این اتفاق محسوب میشود البته راه های دیگری هم هستند که کم و بیش در کنترل این چین و چروک ها موثر هستند از جمله:

  • استفاده از عینک های آفتابی برای جلوگیری از اخم کردن در نور یا ریز کردن چشم ها
  • رجوع کردن به چشم پزشکی زیرا یکی از دلایل ریز کردن چشم ها ضعیف بودن آن ها میباشد.
  • پاک کردن آرایش و نماندن آرایش چشم در مدت زمان طولانی

 

 

تیرگی زیر چشم

ایجاد تیرگی زیر چشم میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد از جمله کم خوابی، کهولت سن، کم شدن آب بدن، کمبود آهن، استفاده از دخانیات و … کرم دور چشمی که مخصوص تیرگی می‌باشد، جدا بوده و کاربرد آن متفاوت است. همانطور که برای چین چروک نیز جداگانه عرضه میشود. کرم های دور چشمی که برای تیرگی زیر چشم استفاده میشوند سبب افزایش میزان کلاژن پوست شده و الاستین را که باعث تقویت غشای مویرگی رگ‌های پوست میشود، افزایش میدهند.

نحوه استفاده از کرم دور چشم ارگانیک:

از آنجایی که پوست زیر چشم بسیار نازک و حساس است باید از کرم دور چشم ارگانیک به درستی استفاده کنید که صدمه ای به پوست خود وارد نکنید. بعضی از افراد کرم دور چشم را روی پوست اطراف چشم میمالند و این راه، به کل اشتباه میباشد. کرم دور چشم ارگانیک باید طبق مراحل زیر استفاده نمایید:

  1. اول از همه پوست خود را باشوینده مناسب تمیز میکنید زیرا پوست باید کاملا تمیز باشد. بهتر است برای دور چشم از تونر مناسب استفاده کنید زیرا در جذب بهتر کرم کمک میکند.
  2. سپس از کرم به اندازه دانه عدس روی انگشت خود قرار میدهید.
  3. مقدار کرمی که روی انگشت خود قرار دادید را با انگشت دست دیگری (بهتر است انگشت حلقه باشد زیرا قدرت کمتری نسبت به بقیه انگشتان دارد و فشار زیادی وارد نمیکند) نصفش را بردارید.
  4. در این مرحله باید با انگشت خود بصورت نقطه نقطه ای یا به اصطلاح بصورت دورانی کرم را زیر چشم خود (قسمتی میان چشم و استخوان گونه) بصورت ضربتی و آرام میزنید تا جذب شود. برای چشم دیگری نیز به همین صورت انجام میدهید.

 

 

نکته ای که قابل ذکر است و باید توجه کنید این است که به همان مقداری که ذکر شده کرم را استفاده نمایید. البته مزیت کرم دور چشم ارگانیک این است که استفاده بیشتر ان تاثیرات خطرناکی مثل ایجاد ورم در اطراف چشم ندارد.

کرم دور چشم ارگانیک بسیار در جوانسازی پوست شما موثر است و میتواند روحیه خوبی را در شما ایجاد کند. حتما استفاده از کرم های دور چشم را فراموش نکرده و با تهیه کرم دور چشم ارگانیک که مناسب پوستتان باشد، این فرایند را آغاز نمایید و به پوست خود رسیدگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *