نحوه استفاده از بادی اسپلش ارگانیک

امتیاز دهید به post

بادی اسپلش ارگانیک یکی از خوشبوکننده‌های بدن محسوب میشود که این روزها در فروشگاه‌ها بیشتر دیده خواهد شد درحالیکه بسیاری از افراد هم هستند که با این خوشبوکننده بدن آشنایی چندانی ندارند. بادی اسپلش ارگانیک تفاوت هایی نیز با انواع اسپری ضدتعریق و ادکلن‌ها دارد از جمله ساختار آن‌ها، دوامشان روی پوست یا لباس و طریقه استفاده از آن ها. مطمئنا خوشبویی بدن برای خیلی از افراد امری بسیار مهم تلقی میشود و استفاده از بادی اسپلش ارگانیک میتواند بهترین پیشنهاد باشد. در ادامه به بررسی بیشتر این خوشبوکننده میپردازیم.

مزایای بادی اسپلش ارگانیک

جالب است بدانید که ارگانیک بودن بادی اسپلش تاثیراتی مفیدی روی پوست، نسبت به سایر بادی اسپلش های شیمیایی که در بازار هستند، دارند که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

جلوگیری از ایجاد حساسیت، خشکی و خارش های پوستی:

از آنجایی که برخی از پوست‌ها حساس هستند، بادی اسپلش‌ ارگانیک بهترین راه‌حل بران اینگونه پوست‌ها بحساب می‌آیند و از ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری میکنند.

جلوگیری از سردرد و آلرژی:

برخی از افراد با استشمام بوی عطر خیلی سریع دچار سردرد خواهند شد. بادی اسپلش‌ ارگانیک دارای بویی بسیار ملایم هستند و از ایجاد سردرد جلوگیری میکنند.

مانع از ایجاد بیماری های پوستی و حتی ریوی به علت عدم وجود مواد شیمیایی:

بعضی‌ها روی رایحه عطر بسیار حساس بوده و تا بویی را حس میکنند دچار سرفه های زیاد یا حتی نفس تنگه خواهند شد. بادی اسپلش ارگانیک بهترین راه حل برای آنان است.

دارای ماندگاری بالا:

بادی اسپلش ارگانیک نسبت به سایر بادی اسپلش های معمولی یا شیمیایی، از ماندگاری بوی بالاتری برخوردار هستند.

 

 

آبرسان و مرطوب کننده پوست:

بادی اسپلش ارگانیک علاوه بر اینکه از خشکی پوست جلوگیری میکنند، بعنوان آبرسان پوست نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

قابل استفاده برای تمام بدن:

بادی اسپلش ارگانیک را میتوانید به هر نقطه ای از پوست بدن که میخواهید بزنید و هیچ مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

دوستدار محیط زیست و حیوانات:

به علت ساخته شدن از مواد طبیعی به محیط زیست آسیبی نخواهند رساند و همچنین تست حیوانی ندارند.

و….

انواع بادی اسپلش

بادی اسپلش در کل به دو نوع تقسیم میشوند یکی بادی اسپلش ارگانیک و دیگری بادی اسپلش شاین دار ارگانیک:

  1. بادی اسپلش عطری ارگانیک: این بادی اسپلش‌ها معمولا در عطرهای متنوع تری عرضه شده و مورد سلیقه بسیاری از افراد قرار میگیرند.
  2. بادی اسپلش شاین دار ارگانیک: این نوع از بادی اسپلش ها دارای یک شاین بسیار ملایم هستند که هنگام استفاده از آن ها جذابیت خاصی را روی پوست ایجاد میکنند.

 

 

نحوه استفاده از بادی اسپلش ارگانیک

  1. مرحله اول حمام رفتن میباشد. بهترین زمان برای استفاده از بادی اسپلش ارگانیک، بعد از حمام است زیرا پوست تمیز شده به همین دلیل منافذ آن باز شده است. این امر سبب میشود که پوست راحتتر عطر را جذب کند.
  2. مرحله بعدی خشک کردن بدن است البته بگونه ای که بدن بصورت کامل خشک نشده و کمی رطوبت روی پوست وجود داشته باشد. رطوبت باعث میشود عطر بادی اسپلش ارگانیک ماندگاری بیشتری پیدا کند.
  3. سپس لوسیون بدنتان را مورد استفاده قرار دهید. عطر لوسین بدن میتواند مانند بادی اسپلش ارگانیک باشد یا حتی فرق کند. البته میتوانید از لوسیون بدون عطر نیز استفاده نمایید.
  4. زمانیکه لوسیون جذب پوستتان شد، بادی اسپلش ارگانیک را روی هر نقطه از پوستتان که میخواهید اسپری کنید. نقاطی مانند نبض دست، نبض گردن، پشت گوش، داخل آرنج و … بوی عطر را بیشتر پخش میکنند و بهتر است این نقاط را بیشتر اسپری کنید.
  5. برای اثر پذیری بیشتر بادی اسپلش ارگانیک، صبر کنید که بطور کامل خشک شده و جذب پوست شده باشد. سپس لباس خود را بپوشید.

بادی اسپلش‌ها برندهای متفاوتی دارند، اما سعی کنید از نوع ارگانیک آن را تهیه نمایید که ضرری برای پوستتان نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *