تفاوت بادی اسپلش ارگانیک با اسپری ضدتعریق بدن و عطرها

امتیاز دهید به post

بادی اسپلش ارگانیک از جمله خوشبوکننده های بدن هستند که هنوز خیلی از افراد با آن آشنایی ندارند. مطمئنا هر فردی دوست دارد که بدنی خوشبو داشته باشد و حس خوبی را دریافت کند. رایحه‌های بادی اسپلش ارگانیک هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان تولید میشوند و براحتی میتوانند از آن‌ها استفاده کرده و لذت ببرند. سلامتی پوست و جذابیت با هم ارتباط مستقیمی دارند و بطور حتم برای تمام افراد این دو خصوصیت بسیار اهمیت دارد؛ بهمین دلیل ما استفاده از بادی اسپلش ارگانیک را به شما پیشنهاد میکنیم چون هم برای پوست مفید است و هم عطر خوشبویی را به بدن شما میبخشد. حتما برایتان سوال پیش می‌آید که این بادی اسپلش‌ ارگانیک چه تفاوتی با سایر اسپری‌های ضدتعریق و عطرهای بدن دارند. در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم.

تفاوت بادی اسپلش ارگانیک با اسپری های ضدتعریق بدن و عطرها

  • اسپری‌های ضدتعریق بدن هم برای خانم ها و هم برای آقایان تولید شده و به فروش میرسند. این اسپری ها برای جلوگیری از عرق کردن بیش از اندازه استفاده میشوند. یکی از تفاوتی‌هایی که میتوان به آن اشاره کرد مواد سازنده این خوشبوکننده‌ها میباشد. بادی اسپلش ارگانیک همانطور که از اسمشان مشخص است از مواد طبیعی تشکیل شده و شیمیایی نیستند به همین دلیل به پوست بدن آسیبی نمیزنند.
  • روغنی که داخل عطرها بکار میرود به ماندگاری آن می‌افزاید در صورتیکه در بادی اسپلش ارگانیک از روغن استفاده نشده و میزان ماندگاری آن بسیار کمتر میباشد. این مورد یکی دیگر از تفاوت ها محسوب میشود.

 

 

  • بادی اسپلش ارگانیک همانطور که از نامش هم مشخص است باید به پوست بدن زده شود. اسپری های ضدتعریق فقط برای زیر بغل مورد استفاده قرار میگیرند و سایر عطرها بخاطر ساختار روغنی بودنشان باید روی لباس استفاده شوند.
  • بادی اسپلش ارگانیک علاوه بر اینکه رائحه خوشی به بدن شما هدیه میدهند، آبرسان خوبی نیز برای پوست بدن شما میباشند و پوست را خشک نمیکنند؛ در حالیکه سایر عطرها این چنین نیستند و استفاده آن ها بر روی پوست ممکن است حتی باعث حساسیت گردد.

بادی اسپلش ارگانیک برای تمام سنین قابل استفاده است و استفاده از آن حس خوشایندی را به فرد القا میکند. معمولا از بادی اسپلش ارگانیک بعد از حمام استفاده میشود که پوست شاداب و تمیز شده باشد. رایحه های زنانه بادی اسپلش ارگانیک شامل ورساچه، اکلت، ایفوریا لابورن، ویکتوریا و… میباشند و رایحه های مردانه میتوانند شامل لجند٬ لالیک، بلک افغان و … باشند.

 

 

در این مطلب سعی شد درباره بادی اسپلش ارگانیک بیشتر بررسی شود و همچنین تفاوت های آن ها با اسپری های ضدتعریق و عطرهای دیگر مقایسه شوند. همانطور که اشاره شد آن ها از لحاظ ساختار، ماندگاری و طریقه استفاده با هم متفاوت هستند. بادی اسپلش ارگانیک و اسپری ضدتعریق برای بدن و عطرها و ادکلن ها نیز برای روی لباس استفاده میشوند. این بستگی به سلیقه شما دارد که کدام را انتخاب کرده و بصورت روزانه استفاده کنید. استفاده از هرکدام لذت و حس خوبی را منتقل خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *