آنچه باید در مورد استفاده از شامپو بدون سولفات بدانید!

امتیاز دهید به post

شامپو بدون سولفات فواید زیادی دارد و میتوانید با آن کاهش موخوره و چربی را تجربه کنید. ناگفته نماند که اگر پوستتان جز پوست‌های حساس است، بسیار کمتر تحریک خواهد شد. اگر شامپو بدون سولفات ارگانیک را برای استفاده انتخاب کرده اید، حتما کنجکاوید که ببینید چه تاثیری بر موهایتان خواهد داشت. برای دیدن نتیجه به هچ عنوان عجله نکنید زیرا با توجه به جنس مو، تاثیرات شامپو را دیر یا زود خواهید دید. در ادامه بیشتر به بررسی شامپو بدون سولفات ارگانیک خواهیم پرداخت.

چگونه از شامپو بدون سولفات استفاده کنید؟

اول از همه، شستشو با شامپو بدون سولفات یک تجربه حسی متفاوت است. برای داشتن یک شستشوی عالی از یک شامپو بدون سولفات ارگانیک، باید چند مرحله اساسی را دنبال کنید.

  • قبل از استفاده از شامپو، موهای خود را کاملا با آب خیس کنید. شامپو بدون سولفات مانند شامپوهای دارای سولفات کف ایجاد نمی کنند، بنابراین آب فراوان برای توزیع یکنواخت شامپو شما ضروری است!
  • شامپو بدون سولفات خود را در دستان خود پمپ کرده و به طور مساوی روی تمام پوست سر توزیع کنید. شما باید یک لایه نازک از محصول روی کف دست و انگشتان خود داشته باشید تا بتوانید به طور یکنواخت آن را روی پوست سر خود بمالید.

 

 

  • شامپو بدون سولفات را به مدت حداقل 3 دقیقه روی پوست سر خود ماساژ دهید. وقت بگذارید و به خودتان یک ماساژ خوب پوست سر هدیه دهید! در مورد پخش این محصول تا انتهای موهایتان زیاد نگران نباشید، پوست سر جایی است که باید تمرکز کرده و به خوبی آن را با شامپو ماساژ دهید.
  • پس از اتمام ماساژ پوست سر، برای بهترین نتیجه، محصول را به مدت 2 دقیقه دیگر در موهای خود بگذارید.
  • زمانی برای ماساژ به مدت 3 دقیقه ندارید؟ اصلا نگران این موضوع نبوده و به جای آن دو بار موهای خود را بشویید اما مطمئن باشید در هر دوبار به خوبی پوست سر خود را با شامپو ماساژ داده اید.
  • زمان شستشو! حتما پوست سر خود را حداقل یک دقیقه کامل بشویید. مهم است که مطمئن شوید که هر اثری از شامپو را در موهایتان پاک می‌کنید.

توجه: ممکن است متوجه شوید که شامپو بدون سولفات شما به اندازه شامپوهای سولفات‌دار کف نمی کند. این موضوع در اینگونه شامپوها کاملا طبیعی است! هنگام استفاده متوجه خواهید شد که با اضافه کردن کمی آب اضافی در حین ماساژ پوست سر، می‌توانید کف بیشتری ببینید.

هنگام استفاده از شامپو بدون سولفات امکان دارد یک چیز عجیبی را مشاهده کنید آن هم چربی ریشه موهایتان است با اینکه همان روز موهای خود را شسته‌اید. نگران نباشید، این کاملا طبیعی و بسیار رایج است! این موضوع مربوط به دوره تنظیم موهایتان می‌باشد که در حال سازگار شدن با شامپوی جدیدتان است. در شامپو بدون سولفات ارگانیک از روغن‌های طبیعی استفاده میشود به همین دلیل موهای شما را تقویت کرده و به آن تازگی می بخشد.

 

 

شامپو بدون سولفات بیشتر برای موهای رنگ شده، خشک و زبر استفاده میشوند و همچنین برای کسانی مناسب است که دارای پوستی حساس و اگزمایی میباشند. اگر دارای این جنس از موها هستید به شما پیشنهاد میکنیم که استفاده از اینگونه شامپوها را دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *