شامپو کراتینه ارگانیک برای چه نوع موهایی مناسب است؟

امتیاز دهید به post

شامپو کراتینه ارگانیک یکی از انواع شامپو میباشد که این روزها بسیار مورد استفاده خانم‌ها قرار میگیرد. خیلی از افراد شامپو کراتینه را به صورت مصرف روزانه مورد استفاده قرار میدهید. هر فرد به دلیل خاصی از این شامپوها استفاده میکند زیرا دارای کاربرد بسیاری است مخصوصا اگر ارگانیک باشد. جالب است بدانید یکی از مواد سازنده موی شما کراتین است و باعث خوش حالتی و نرمی موی شما میشود. در ادامه به بررسی کراتین و مزایای شامپو کراتینه ارگانیک میپردازیم.

آشنایی با کراتین

کراتین جزئی از پروتئین ها محسوب میشود و همانطور که اشاره شد بخش مهمی از مو را تشکیل میدهد و وظیفه آن انعطاف پذیری و استقامت موها میباشد. خب حالا تصور کنید کراتین از موی شما حذف شود مطمئنا دچار آسیب و خشکی میگردد. به همین دلیل کراتین یک ماده مهم به حساب می‌آید.

 

 

شامپو کراتینه ارگانیک برای چه نوع مویی مناسب است؟

حتما برایتان سوال میشود که شامپو کراتینه ارگانیک برای چه نوع موهایی بیشتر استفاده میشود؟ همانطور که اشاره شد کراتین در نرمی و حالتی مو موثر است و نبود آن سبب خشکی مو خواهد شد. در نتیجه شامپو کراتینه ارگانیک بیشتر مورد استفاده افرادی قرار میگیرد که :

  • موهای خشک و وز دارند.
  • در فاصله زمانی های کوتاه موهای خود را رنگ یا دکلره میکنند.
  • موهایشان بخاطر خشکی بیش از اندازه، موخوره زده است.
  • افرادی که دارای موهای شکننده ای میباشند.

شامپو کراتینه زمانی که ارگانیک باشد و مواد شیمیایی در ساختار آن وجود نداشته باشد، تاثیر مثبت آن روی مو چند برابر خواهد شد. اگر شما دارای موهای آسیب دیده، خشک و وز و … هستید توصیه ما به شما این است که از شامپو کراتینه ارگانیک بهره ببرید که علاوه بر ترمیم کردن موهای شما، به نرمی و خوش حالتی آن بسیار کمک میکند. سعی کنید استفاده از شامپو کراتینه ارگانیک را تا زمانی که موهایتان بهبود کامل را بدست نیاورده، متوقف نکنید و دائما مورد استفاده قرار دهید که کراتین مورد نیاز موهایتان تامین گردد.

 

 

اگر جز افرادی هستید که عادت دارید موهای خود را با اتو مرتبا صاف کنید یا با سشوار حالت دهید، بطور حتم متوجه موهای آسیب دیده خود هستید. موها بعد از مدتی بخاطر حرارت مستقیمی که در مدت زمان زیاد روی آن ها قرار میگیرد، دچار خشکی و وزی خواهند شد و کراتین خود را از دست میدهند. این موضوع را حتما مورد توجه قرار دهید که اگر از این افراد هستید حتما به موهای خود رسیدگی کنید. یکی از راه حل های حل این موضوع استفاده از شامپو کراتینه ارگانیک میباشد که میتواند موهای شما را دوباره تازه کند.

در این مطلب سعی شد بیشتر درباره شامپو کراتینه ارگانیک بدانیم. این شامپوها مزایای زیادی برای مو دارند به ویژه اگر نوع ارگانیک آن را مورد استفاده قرار دهید. ممکن است ناچار باشید برای این نوع شامپوها نسبت به شامپو کراتینه معمولی بیشتر هزینه کنید ولی در عوض خیالتان از بابت شامپو راحت است و میدانید باعث بدتر شدن موها یا ریزش آن نخواهد شد. در این مقاله سعی شد به نکاتی اشاره شود که امیدوارم مفید واقع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *