تفاوت تینت لب ارگانیک با برق لب و رژ لب

امتیاز دهید به post

تینت لب ارگانیک یکی دیگر از لوازم آرایشی خانم‌ها محسوب میشود که نسبت به برق لب و رژ لب جدیدتر است. مطمئنا اکثر خانم‌ها به دنبال بهترین و پردوام ترین لوازم آرایشی هستند و بدون شک تینت لب ارگانیک یکی از آن‌ها میباشد. معمولا در ترکیب تینت های لب از مواد طبیعی استفاده میشود و به همین دلیل طرفداران زیادی جذب کرده است البته این تنها دلیل نیست. حتما کنجکاوید بدانید که تینت لب ارگانیک چه تفاوتی با سایر برق لب‌ها یا رژ لب ها دارد. در ادامه به بررسی این تفاوت ها میپردازیم.

مواد سازنده تینت لب ارگانیک و برق لب و رژ لب

تینت لب ارگانیک معمولا از رنگ های خوراکی ساخته شده و ضرری در پی نخواهد داشت. برق لب و رژ لب ها از انواع روغن و موم ساخته میشوند به همین دلیل هم هست که از ماندگاری کمتری برخوردار هستند. همچنین به علت شیمیایی بودن مواد سازنده آن ها ضررهایی به بدن نیز وارد میکنند.

ماندگاری و دوام تینت لب ارگانیک در مقایسه با دیگر رژ لب ها

جالب است بدانید تینت لب ارگانیک بخاطر ساختاری که دارد دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به رژ لب و برق لب دارد تا حدی که یک روز کامل روی لب شما باقی میماند. زمانی که شما از تینت لب استفاده کرده باشید و آب به صورتتان بزنید، رنگ آن نرفته و حتی مانند برق لب ها یا رژ لب های مایع پخش هم نمیشود. برخلاف رژ لب ها که بعد از یکی دو ساعت روی لب کمرنگ یا حتی رنگشان نصف میشود، تینت لب ارگانیک حتی یک روز کامل هم اگر روی لب باشد هیچ تغییری نخواهد کرد.

 

 

فاقد سرب

تینت لب ارگانیک بر خلاف انواع برق لب ها، رژ لب های جامد و مایع شمیایی، سرب ندارند. این تینت لب ها همانطور که اشاره شد دارای ساختاری طبیعی میباشند به همین دلیل ضرری به بدن شما نخواهند رساند در حالیکه انواع دیگر رژ لب ها که دارای سرب هستند میتوانند زیان های جبران ناپذیری را به بدن شما وارد کنند.

باقی نماندن رد روی فنجان یا حتی دندان

مطمئنا همه شما تجربه این را داشته اید که هنگام خوردن چای یا قهوه رد رژ لبتان روی فنجان باقی مانده است یا حتی هنگام استفاده از رژ لب های مایع ردشان روی دندان باقی میماند. این اتفاق میتواند برای اکثر خانم ها ناخوشایند باشد اما دیگر نگران این مشکل نباشید زیرا تینت لب ارگانیک این مشکل را برای شما حل میکند. تینت لب ارگانیک همانطور که گفته شد دارای ماندگاری بسیار بالایی میباشد و خوشبختانه هیچگونه ردی روی دندان یا فنجان چای شما باقی نخواهد گذاشت.

 

 

بطور حتم تا اینجا با تینت لب ارگانیک و تفاوت آن با سایر برق لب ها و رژ لب‌ها آشنایی پیدا کردید. تینت لب ارگانیک بر خلاف رژ لب های دیگر طعم خوبی دارد و طعم بدی را در دهان ایجاد نمیکند. امتحان کردن تینت لب ارگانیک میتواند شما را مشتاق به استفاده از آن سازد. البته قابل ذکر است که این موضوع میتواند سلیقه ای باشد و هر فرد با توجه به علاقه و عادتی که دارد از لوازم آرایشی خاصی استفاده نماید. امیدوارم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *