تاثیر شامپو کراتینه ارگانیک روی موهای وز و خشک

امتیاز دهید به post

افرادی که در جنوب کشور زندگی میکنند معمولا جنس موهایشان فر و وز میباشد. با افزایش دما در جنوب، دختران جنوبی در همه جا سعی می‌کنند با موهای وز خود مقابله کنند و راهی برای آن پیدا کنند. بسیاری درمان کراتینه را برای درمان موهای غیر قابل تحمل و بسیار وز انتخاب می کنند. موهای وز و خشک اغلب به سختی قابل کنترل هستند، به همین دلیل است که درمان کراتینه از طریق شامپو کراتینه برای صاف کردن موهای خارج از کنترل ظاهر می شود.

با این حال، مهمترین بخش درمان کراتینه محصولی است که بعد از آن برای حفظ موهای سالم و درخشان خود استفاده می کنید. بهترین توصیه هنگام جستجوی شامپو کراتینه این است که به سراغ شامپوهای ملایم یا ملایمی بروید که حاوی مواد شیمیایی مضر نیستند و از مواد ارگانیک ساخته شده‌اند. مواد شیمیایی مضر مانند سولفات و پارابن ها می توانند درمان را از موهای شما پاک کنند. برای اینکه درمان کراتینه خود را به طور مداوم افزایش دهید تا موهایی صاف و آسان برای حالت دادن داشته باشید، از شامپو کراتینه ارگانیک استفاده کنید که رطوبت را ایجاد کرده و به تقویت تارها کمک می کند. استفاده از شامپو کراتینه ارگانیک بهترین گزینه برای موهای وز و خشک هستند و رطوبت مورد نیاز را به موهای شما می‌بخشند.

 

 

عوامل موثر در وز شدن موها

بسیاری از افراد هستند که به صورت خدادادی دارای موهای وز و فر می‌باشند. اما برخی دیگر به دلایل متفاوتی موهایشان به این شکل در آمده است. در ادامه بر بررسی برخی از این عوامل میپردازیم.

استفاده از شامپوی نادرست برای موها

امروزه انواع شامپوها برای انواع موها تولید و عرضه می‌شوند؛ از موهای چرب گرفته تا خشک و معمولی و … اگر از شامپویی استفاده کنید که با جنس موهای شما سازگاری نداشته باشد، دچار آسیب از جمله ریزش، خشک شدن و … خواهد شد. اگر دارای موهای وز و خشک هستید خوب است که از شامپو کراتینه ارگانیک که به دور از مواد شیمیایی نیز می‌باشد، استفاده نمایید.

اصطکاک موها

پوشیدن روسری و مقنعه مداوم سبب ایجاد اصطکاک در موها خواهد شد، اصطکاک مداوم مو با پارچه باعث وز شدن خواهد شد. حتی هنگام خوابیدن روی بالشت چنین اتفاقی خواهد افتاد. پیشنهاد ما به شما این است که هنگام خواب موهای خود را به آرامی بدون فشار آمدن به ریشه مو ببندید و سپس بخوابید؛ اینگونه موهای شما روی بالشت پخش نخواهد شد که سبب اصطکاک گردد.

 

حرارت زیاد

اگر عادت دارید که بطور دائم از صاف کننده ها و سشوار برای خشک کردن و حالت دادن موهای خود استفاده کنید، باید بگویم که بدترین ضرر را به موهای خود می‌رسانید. رساندن حرارت زیاد به موها سبب می‌گردد رطوبت خود را از دست داده و خشک و وز شود. سعی کنید استفاده از این ابزارها را کاهش دهید و مراقب موهای خود باشید.

در این مقاله سعی شد دلایل وز و خشک شدن موها و تاثیر شامپو کراتینه ارگانیک مطرح شود. شامپو کراتینه ارگانیک از آنجایی که از مواد شیمیایی ساخته نمی‌شوند، تاثیرات بسیار مفیدی روی موهای خشک و وز شما خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *