چگونه از تینت لب ارگانیک استفاده کنید؟

امتیاز دهید به post

وقتی از آرایش خاصی استفاده نمی کنید یا در کل عادت به آرایش کامل صورت ندارید، اغلب رژ لب یا برق لب می تواند کمی بیش از حد برای آرایش صورتتان باشد. اما اگر کمی تینت لب را استفاده کنید، چطور؟ خب آنجاست که تینت لب ظاهر می شود! بله، تینت لب ارگانیک واقعاً کار خود را بخوبی انجام داده و برای لب های شما مضر نیستند. در واقع تینت لب ارگانیک نه تنها راهی عالی برای زیباتر کردن لب‌های شماست، بلکه راز یک ظاهر طولانی مدت برای لب‌ها بشمار میرود.

تینت لب ارگانیک به خاطر ماندگاری زیادی که دارند، مشهور هستند و می‌توانند ساعت ها حتی با خوردن غذا و نوشیدنی دوام داشته باشند. ناگفته نماند، آنها سبک هستند بقدری که حتی فراموش میکنید که از تینت لب ارگانیک استفاده کرده‌اید! اگر فکر می‌کنید باید در اسرع وقت یک تینت لب ارگانیک به کیف آرایش خود اضافه کنید، تصمیم بسیار خوبی است. اما احتمالاً ایده خوبی است که ابتدا نحوه صحیح استفاده از آن را بدانید. در ادامه، نحوه استفاده از تینت‌های لب‌ ارگانیک برای استفاده طولانی مدت بررسی شده است.

 

 

نحوه استفاده از تینت لب ارگانیک

پوست لب خود را لایه برداری کنید!

ابتدا باید مطمئن شوید که لب های شما نرم و صاف هستند. با استفاده از اسکراب لب، سلول های مرده پوست را پاکسازی کنید که باعث میشود تینت لب ارگانیک بصورت یکنواخت روی لب شما قرار گیرد. میتوانید از اسکراب قهوه استفاده کنید؛ مقداری از آن را روی انگشتان خشک بریزید، سپس آن را با حرکات دایره‌ای روی لب‌های خود ماساژ دهید. با آب ولرم کاملاً آن را بشویید تا برآمدگی و صافی لب‌های شما نمایان شوند.

از تینت لب ارگانیک استفاده کنید!

بعد از استفاده از اسکراب ممکن است لب شما رطوبت خود را از دست دهد. خوب است بدانید با استفاده از تینت لب ارگانیک نُوا دیگر نیازی به بالم لب نخواهید داشت و به راحتی بعد از اسکراب میتوانید از آن استفاده نمایید زیرا رطوبت کافی را به لب‌هایتان میبخشد. اکنون وقت آن است که تینت لب ارگانیک خود را به پوست لب‌های خود بمالید. انجام این کار آسان است. از مرکز لب بالا شروع کنید. از لبه های میانی تا بیرونی لب ها و با پیروی از خطوط دهان، کار کنید. سپس لب پایینی را بکشید و آن را پر کنید.

چگونه می توان تینت لب را پاک کرد؟

وقتی می‌خواهید تینت لب ارگانیک خود را پاک کنید، چه می کنید؟ از پاک کننده‌های آرایش بر پایه روغن یا از لوازم آرایشی ضد آب استفاده کنید. مقداری از پاک کننده آرایش خود را روی یک پد پنبه ای ریخته و سپس به آرامی روی لب های خود بکشید تا تینت لب پاک شود.

 

 

در این مطلب درباره تینت لب ارگانیک صحبت شد و اینکه چگونه باید از آن ها استفاده کرد. پاک کردن تینت لب ارگانیک کار راحتی است که به برخی نکات در این مقاله اشاره شد. تینت لب ارگانیک بخاطر ساختار طبیعی که دارد به لب ها و بدن شما ضرری نمی‌رساند و حتی به عنوان یک بالم لب نیز عمل میکند. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *