تینت لب ارگانیک چیست؟

امتیاز دهید به post

با تینت لب ارگانیک چقدر آشنایی دارید؟ تینت لب از جمله لوازم آرایشی هایی است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار میگیرند؛ مخصوصا کسانی که بیشتر ساعت روز را سرکار هستند یا به سلامتی خود اهمیت می‌دهند. تینت لب ارگانیک علاوه بر اینکه ضرری برای بدن ندارد بلکه ماندگاری خوبی هم روی لب‌های شما خواهند داشت. انواع رژلب هایی که در بازار هستند، معمولا دارای سرب زیادی بوده و لب‌های شما را خشک میکنند. تینت لب ارگانیک میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد. در ادامه بیشتر آن را بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با تینت لب ارگانیک

تینت لب از جمله لوازم آرایشی هایی محسوب میشود که در دنیای لوازم آرایشی رایج است. تینت لب ارگانیک از مواد طبیعی ساخته شده که میتواند جز لوازم آرایشی سالم باشد. تینت لب ارگانیک را زمانی که روی لب‌هایتان استفاده میکنید، ظاهری بسیار ملایم دارد و حالت براقی را روی لب‌هایتان ایجاد میکند. سلیقه هر فردی متفاوت است، برخی رنگ‌های ملایم را دوست دارند و برخی به رنگ های تیره علاقه‌مند هستند.

تینت لب ارگانیک را هم میتوانید به تنهایی روی لب‌هایتان ورد استفاده قرار دهید و هم میتوانید به صورت ترکیبی با دیگر رژلب‎های ارگانیک استفاده کنید. زمانی که تینت لب روی رژلبی که اول زدید، زده می‌شود ماندگاری آن را دو برابر خواهد کرد و رنگ زیبایی را به لب‌هایتان خواهد داد.

 

 

تفاوت بین تینت لب ارگانیک و دیگر رژلب‌ها

رژلب‌ها رنگدانه‌های قوی دارند که جذب بافت لب شما خواهند شد و برای مدتی ماندگاری خود را حفظ خواهند کرد. رژلب‌های 24 ساعته یا رژلب‌های جامد رنگ‌های تیره دارند به همین دلیل پاک کردن آن‌ها را سخت تر خواهد کرد. در بعضی مواقع رژلب‌های 24 ساعته مایع، بعد از خشک شدن روی لب‌ها، ترک میخورند و ظاهر بدی پیدا خواهند کرد.

در مقابل، تینت لب ارگانیک شفاف است و به راحتی روی لب‌ها رنگ ملایمی خواهند داد. جالب است بدانید که با اینکه ماندگاری بالایی دارند اما به راحتی و بدون آنکه به پوست لب آسیب بزنند، پاک خواهند شد. همچنین تینت لب ارگانیک ظاهر بسیار طبیعی تری روی لب‌ها دارد.

ویژگی‌های تینت لب ارگانیک

تینت لب ارگانیک زمانی که روی لب‌ها زده می‌شوند ظاهری بسیار ساده و طبیعی را نشان خواهند داد. از آنجایی که مواد سازنده تینت لب ارگانیک نُوا، کاملا طبیعی است و از هیچگونه مواد شیمیایی ساخته نشده است، برخلاف رژلب های دیگر، لب‌های شما را نرم میکند؛ به همین دلیل نیازی به بالم لب نخواهید داشت.

ماندگاری تینت لب ارگانیک زیاد است به طوری که شما یک روز کامل می‌توانید وجود آن را روی لب‌هایتان حس کنید. خوب است بدانید حتی هنگام غذا خوردن یا حتی نوشیدنی، جای رژلب شما روی قاشق یا فنجان شما باقی نخواهد ماند.

 

 

در این مقاله سعی شد تینت لب ارگانیک را بررسی کنیم. تینت لب ارگانیک همانطور که اشاره شد مواد سازنده آن طبیعی بوده و از رنگ‌های خوراکی برای ساختن آن استفاده شده است. همچنین از رائحه های معطری برخوردار است. برای استفاده از تینت لب ارگانیک بستگی به سلیقه شما خواهد داشت که آن را انتخاب کنید یا خیر. خوب است که حتی برای سلامتی خود، تینت لب‌های ارگانیک را جایگزین رژلب‌های خود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *