شامپو بدون سولفات برای چه نوع مویی مناسب است؟

امتیاز دهید به post

شامپو بدون سولفات گونه‌ای از شامپوها هستند که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده اند. اینگونه شامپوها تاثیر خوبی برای پوست‌های حساس دارد و بسیار می‌تواند به تقویت موها کمک کند. جنس پوست و موها در هر فردی متفاوت است؛ ممکن است برخی دارای مو و پوست چوبی باشند و برخی هم متعادل بوده و برخی نیز دارای پوست و موی خشک و حساس باشند. با توجه به جنس مو و پوستتان باید بهترین نوع شامپو را انتخاب کنید که بتوانید بدون آسیب رساندن موها، از آن استفاده نمایید. در ادامه مقاله بیشتر شامپو بدون سولفات بررسی خواهد شد.

مزایای شامپو بدون سولفات برای موهایتان

اگر موها یا پوست شما طی عوامل محیطی رو به خشکی رفت یا اینکه از همان ابتدا به این شکل بوده است، بهترین انتخاب برای شما میتواند شامپو بدون سولفات باشد زیرا شامپوهای سولفات دار تمام چربی طبیعی پوست سر را شسته و همزمان موها و پوست سر را تمیز میکنند. این اتفاق میتواند برای پوست های خشک مشکل ساز گردد. شامپو بدون سولفات، موهای شما را از شکنندگی و خشکی نجات خواهد داد. از جمله مزایای دیگر که شامپو بدون سولفات دارد شامل:

 

 

  • از درمان کراتینه خود محافظت کنید

شامپوهای سولفاته می توانند اثرات درمان های کراتینه صاف کننده مو را از بین ببرند. از طرف دیگر شامپو بدون سولفات، خدمات گران قیمت کراتینه شما را حفظ میکنند.

  • تارهای بدون موخوره

برخی از شامپوهای سولفاته ممکن است با ایجاد بار الکتریکی منفی یا باز کردن کوتیکول‌ها و اجازه دادن به هوای مرطوب برای متورم کردن رشته‌های شما باعث وز شدن موها شوند. برای کاهش موخوره، از شامپو بدون سولفات استفاده کنید و سپس برای بستن کوتیکول ها، با آب خنک بشویید.

  • ایجاد دوام بیشتر رنگ مو

افرادی که دائم عادت دارند موهای خود را رنگ کنند، شامپو بدون سولفات برای آن‌ها بهترین است زیرا علاوه بر اینکه سبب می‌گردد موهای شما را از خشکی نجات دهد، باعث ماندگاری رنگ موی شما خواهد شد.

چه نوع موهایی می توانند از شامپو بدون سولفات استفاده کنند؟

برخی از انواع مو با شامپو بدون سولفات بهتر از بقیه عمل می کنند. خانم هایی که موهای چرب دارند یا کسانی که از بسیاری از محصولات حالت دهنده استفاده می کنند، گاهی متوجه می شوند که برای از بین بردن چربی سنگین تر و تجمع محصولات به سولفات نیاز دارند.

 

 

اکثر شامپو بدون سولفات موجود در بازار برای درمان هر نوع مو طراحی شده اند. آنها به عنوان یک انتخاب پاک کننده ملایم‌تر نسبت به شامپوهای سولفاته، ارائه می شوند. گفته می شود، شامپوهایی که برای نیازهای تخصصی ایجاد می شوند شامل موادی هستند که به طور خاص آن مسائل را هدف قرار می دهند. به همین دلیل اگر جز افرادی هستید که موهای خود را زیاد رنگ می‌کنید یا دارای پوست خشک و حساس هستید، به شما شامپو بدون سولفات پیشنهاد میشود.

در این مقاله با مزایای شامپو بدون سولفات و اینکه برای چه نوع موهایی مناسب است، مطالعه کردید. خوب است که جنس مو یا پوست خود را بدانید و سپس شامپوی مناسب را انتخاب نمایید تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *