آیا با تینت لب آشنایی دارید؟

امتیاز دهید به post

تینت لب ارگانیک یکی از محصولات آرایشی بوده که به تازگی بسیار در بین خانم‌ها طرفدار پیدا کرده است. تینت لب ارگانیک تفاوت های بسیاری با دیگر انواع رژ لب ها و برق لب ها دارد. بسیاری از خانم ها روزانه از رژ لب‌های مختلف استفاده میکنند و مشکلی که با این رژ لب ها دارند این است که هنگام غذا خوردن یا چیزهای دیگر رژ لب برایشان ماندگاری نخواهد داشت یا هنگام چای خوردن جای رژ لبشان روی لیوان خواهد ماند و این موضوع میتواند برایشان بسیار ناخوشایند باشد. در ادامه به بررسی تینت لب ارگانیک و مزایای آن میپردازیم.

تینت لب ارگانیک چیست؟

یکی از انواع رژ لب که به تازگی تولید شده و رواج پیدا کرده است تینت لب یا همان رنگ لب میباشد. تینت لب ارگانیک از رنگ های خوراکی ساخته میشود و مواد شیمیایی در آن نقشی ندارد به همین دلیل ضرری برای بدن نخواهد داشت، همچنین دارای رایحه و طعم خوبی میباشد. ترکیبی که در تینت لب ارگانیک استفاده شده است به گونه ای هست که نه تنها لب شما را خشک نمیکند بلکه سبب آبرسانی به لب های شما شده و نیازی به استفاده از بالم لب نخواهید داشت. رنگبندی تینت لب ارگانیک در هر برندی متفاوت است اما معمولا در 5 تم رنگی متفاوت عرضه میشوند.

 

 

مزایای تینت لب ارگانیک

دوام بسیار بالا

رنگدانه هایی که در تینت لب ارگانیک وجود دارند بسیار قوی هستند به همین دلیل روی لب سریع رنگ گرفته و در مدت زمان طولانی روی لب‌های شما باقی میمانند حتی اگر در طول روز غذا یا نوشیدنی بخورید، دوام خود را از دست نخواهند داد.

آبرسان لب

همانطور که اشاره شد تینت لب ارگانیک برخلاف سایر برق لب‌ها و رژ لب ها، لب‌ها را خشک نکرده بلکه باعث آبرسانی آن ها خواهد شد. بسیاری از رژ لب ها به محض استفاده باعث ترک لب ها یا پوسته پوسته شدن آن‌ها میشود. زمانی که این اتفاق می‌افتد لب شما ظاهر زیبای خود را از دست خواهد داد و بعد از پاک کردن رژ لب باید بلافاصله از بالم لب استفاده کنید تا پوست لبتان ترمیم شود. خوشبختانه با استفاده از تینت لب دیگر نیازی به بالم لب هم نخواهید داشت.

رنگ طبیعی و بافت سبک تینت لب ارگانیک

خیلی از خانم‌ها هستند که فقط رنگ های ملایم را برای رژ لب انتخاب و استفاده میکنند و رنگ های تیره جز علاقه های آنان نیست. باید بگویم تینت‌ لب ارگانیک یک رنگ طبیعی را به لب های شما میبخشند بصورتی که اطرافیان فکر میکنند که رنگ لب های خودتان میباشد. تینت ارگانیک لب علاوه بر رنگ طبیعی که دارند، لب‌های شما را بسیار خوش حالت نشان میدهند.

 

 

همانطور که میدانید برق لب‌ها یا رژ لب های مایع علاوه بر بافت سنگین، چسبناکی خاصی را روی لب ها ایجاد میکنند که فرد حس راحتی را نخواهد داشت حتی در بعضی مواقع دور لب پخش خواهند شد. اما خوشبختانه تینت لب ارگانیک با بافت سبکی که دارند، سبب میشوند که شما روی لب‌هایتان احساس سنگینی یا چسبناکی نکنید. حتی تینت لب ارگانیک، دور لب های شما پخش نخواهند شد و یک احساس رضایتمندی به شما خواهند داد.

در این مطلب سعی شد که بیشتر با تینت لب ارگانیک آشنا شده و اطلاعاتی را درباره آن به دست آورید. تینت لب ارگانیک مزایای بیشتری نسبت به سایر رژ لب ها و برق لب‌ها دارد اما انتخاب آن بستگی به شما دارد که کدام را بپسندید و استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *