چرا از کرم دور چشم ارگانیک استفاده میکنیم؟

امتیاز دهید به post

کرم دور چشم ارگانیک نوعی مرطوب کننده است که به طور خاص برای ناحیه دور چشم فرموله شده است. ناحیه دور چشم نیاز به مراقبت بیشتری دارد، در حالی که برخی افراد استفاده از کرم صورت عمومی را برای پوست دور چشم انتخاب می کنند و مورد استفاده قرار میدهند در حالیکه تاثیری هم نخواهد گذاشت. پوست اطراف چشم نازک و ظریف است و علائم پیری اغلب در این بافت ظریف آشکار می شود. هنگامی که به دنبال کرم دور چشم هستید، خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی از ویژگی های کلیدی کرم دور چشم ارگانیک است که باید به دنبال آن باشید. با این حال، کرم دور چشم ارگانیک می توانند چیزی بیشتر از آبرسانی به پوست کمک کنند.

دلایل استفاده از کرم دور چشم ارگانیک

به گفته متخصصان پوست، در اینجا مهمترین مزایای استفاده از کرم دور چشم ارگانیک بررسی شده است:

کرم دور چشم ارگانیک پوست شما را آبرسانی می کند!

دبرا جلیمان (Debra Jaliman)، پزشک متخصص پوست و استادیار پوست در دانشکده پزشکی ایکان می گوید: آبرسانی به ناحیه زیر چشم بسیار مهم است، زیرا غدد چربی کمتری در این منطقه وجود دارد، به این معنی که پوست آن قسمت به سرعت خشک می شود.

 

 

رفع این خشکی سریع پوست اطراف چشم نسبتا ساده است اگر به آن رسیدگی گردد. گرچن فریلینگ (Gretchen Frieling)، پزشک متخصص پوست در ناحیه بوستون، می گوید: استفاده روزانه از کرم دور چشم ارگانیک و آبرسان می تواند از کم آبی آن جلوگیری کرده و آن را تسکین دهد. به خصوص پوست دور چشم نازک و ظریف بوده و مستعد تحریک است، بنابراین استفاده از محصولاتی که به طور خاص برای ناحیه چشم فرموله شده اند می تواند مفید باشد. کرم دور چشم ارگانیک به طور خاص برای آبرسانی به این ناحیه شکننده پوست تولید شده است.

یک کرم دور چشم ایده آل برای چشم، حاوی:

  • دارای مرطوب کننده‌هایی مانند اسید هیالورونیک و گلیسیرین که آبرسانی لازم را برای پوست دور چشم انجام دهند.
  • نرم کننده‌هایی مانند سرامیدها (ceramides) و اسیدهای چرب که به بهبود بافت و ظاهر پوست کمک می کند.
  • کرم دور چشم ارگانیک می تواند خطوط ریز و چین و چروک را کاهش دهد!

خطوط و چین و چروک های ظریف به دلیل از دست دادن کلاژن، پروتئینی که ساختار پوست ما را تشکیل می دهد و خاصیت ارتجاعی با افزایش سن ایجاد می شود. در حالی که اقداماتی مانند محافظت از چشم در برابر آفتاب و اجتناب از سیگار کشیدن برای جلوگیری از خطوط و چین و چروک مهم هستند، کرم دور چشم ارگانیک نیز در این فرایند کمک می کند و بی‌تاثیر نیست.

 

 

کرم دور چشم ارگانیک یک مرطوب کننده هدفمند است که ناحیه اطراف چشم را آبرسانی می کند و ظاهر خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد. به دنبال کرم های دور چشمی باشید که حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک (hyaluronic acid) و سرامید (ceramides) برای آبرسانی و کاهش چین و چروک هستند. همچنین، حتما از کرم دور چشم ارگانیک برای فواید بهینه استفاده کنید. حتما به چشم‌های خود اهمیت داده و از کرم دور چشم ارگانیک استفاده کنید، بیش از آنکه چین و چروک‌های خود را نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *