نحوه انتخاب کرم دور چشم ارگانیک

امتیاز دهید به post

پیدا کردن بهترین کرم دور چشم ارگانیک از نکات مهمی است که باید بسیار به آن توجه نمایید. چشم های ما در هر ثانیه از روز مشغول هستند. آنها میتوانند عشق، خنده، شادی و متاسفانه حلقه های تیره، پف و علائم پیری را منتقل کنند. برای اطمینان از اینکه چشم‌های ما بهترین حالت خود را نشان میدهند، مهم است که با یک کرم ارگانیک عالی به ناحیه ظریف چشم TLC مورد نیاز و شایسته آن را بدهیم.

آیا واقعاً به کرم دور چشم نیاز دارید؟

برای کمک به پاسخ به این سوال، به آینه نگاه کنید. اگر دقت کنید می‌بینید که چگونه پوست اطراف چشم شما شفاف تر و ظریف‌تر از بقیه صورت است؟ پوست اطراف چشم ما نازک، ظریف و دارای منافذ بسیار کوچکتر است. به همین دلیل چشم ها به کرم های ملایم ساخته شده با مولکول های کوچکتر نیاز دارند که بتوانند در منافذ کوچک نفوذ کنند. مرطوب کننده‌ها عالی هستند اما فایده‌ و کارایی لازم را برای پوست چشم نخواهند داشت. استفاده از کرم دور چشم ارگانیک بهترین راه برای جذب مواد مورد نیاز پوست دور چشم میباشد.

 

 

اگر هنوز متقاعد نشده اید که به کرم دور چشم ارگانیک نیاز دارید، خوب است که به سوالات ساده زیر پاسخ دهید:

  • آیا از ظاهر خسته نگاه خود، خسته شده اید؟
  • آیا از پف زیر چشم خسته شده اید؟
  • آیا از خشکی پوست اطراف چشم خسته شده اید؟
  • آیا از پوست کرپی دور چشم خسته شده اید؟
  • آیا از احساس پیر شدن در هر بار نگاه کردن به آینه خسته شده اید؟

با استفاده از محصولات مناسب کرم دور چشم ارگانیک، می توانید این علائم پیری و خستگی را در اطراف چشم خود کاهش دهید. آیا می‌خواهید بدانید کدام کرم دور چشم مناسب شماست؟ پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

انواع کرم های دور چشم ارگانیک:

  • کرم دور چشم Coffee Bean Caffeine
  • کرم دور چشم Retinol PM
  • کرم دور چشم Super Fruit Oil Nourishing
  • و …

هرکدام از این کرم دور چشم ها خواص خاص خود را دارند. به عنوان مثال کرم دور چشم Coffee Bean Caffeine و Retinol PM برای تیرگی دور چشم، پف زیر چشم، خشکی پوست دور چشم بسیار مناسب میباشند. قبل از خرید کرم دور چشم ارگانیک باید اول هدف از خرید را مشخص کنید و ببینید به دنبال پیشگیری از چروک هستید یا پف یا تیرگی دور چشم. برخی از کرم ها چندکار را با هم انجام میدهند به همین دلیل باید پیش از تهیه کرم دور چشم اطلاعات و خواص مربوط به آن را مطالعه کرده و سپس آن را خریداری نمایید.

نحوه استفاده از کرم دور چشم ارگانیک

از آنجا که پوست ناحیه چشم بسیار ظریف است، ضروری است هنگام استفاده و قرار دادن محصولات مراقبت از پوست یا محصولات آرایشی چشم، پوست را نکشید یا کش ندهید. برای اطمینان از استفاده ملایم از کرم دور چشم ارگانیک، با استفاده از کرم روی انگشت حلقه خود شروع کنید. این انگشت به طور طبیعی ضربه های ملایم‌تری اعمال می کند و حداقل احتمال کشیدن پوست را دارد.

 

 

نحوه استفاده از کرم دور چشم ارگانیک مهم است، صرف نظر از اینکه از کدام انگشت استفاده می کنید. اطمینان حاصل کنید که کرم دور چشم را به آرامی روی پوست تمیز به صورت ضربه‌های ملایم، بجای مالیدن، قرار دهید. این کار از هرگونه کشش ناخواسته جلوگیری می کند. کرم را زیر چشم ها، گوشه های خارجی چشم و در نهایت کل ناحیه پلک بالا بزنید. در مجموع این نواحی به عنوان ناحیه مداری چشم شناخته میشوند.

در این مقاله سعی شد به نکات مهم برای انتخاب و خرید کرم دور چشم ارگانیک اشاره گردد. کرم دور چشم ارگانیک بسیار زیادی در فروشگاه ها دیده میشوند و در برندهای متفاوتی هستند اما مهم این است که شما چه میخواهید. در ادامه به نحوه استفاده از کرم دور چشم ارگانیک نیز پرداخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *