شامپو کراتینه ارگانیک با موهای شما چه میکند؟

امتیاز دهید به post

شامپوهای حاوی کراتین یک لایه حفاظتی و حالت دهنده اضافی برای موها فراهم می کنند که ممکن است در صورت آسیب دیدن مو به خاطر دلایل متفاوت مورد نیاز باشد. شامپو کراتینه ارگانیک همچنین برای بازسازی مو در فصول و شرایط خاصی که مستعد خشکی بیش از حد است، مناسب است و کارایی دارد. اطمینان حاصل کنید که وقتی شامپوی شما کف کرد، محصول را از ریشه تا نوک مو مالش دهید. قسمت‌های شکننده‌تر معمولاً در پایین قرار دارند، بنابراین مطمئن شوید که بخش‌هایی از مو که ممکن است بیشتر به شامپو نیاز داشته باشند را فراموش نکرده‌اید. حفظ سلامت موها به جلوگیری از موخوره و شکستگی موها کمک می‌کند و به آنها رطوبت بیشتری می‌بخشد.

کراتین چیست؟

اول از همه، کراتین جزء اصلی مو، پوست و ناخن شماست. این یک پروتئین حیاتی است که به تشکیل ساختار داخلی و کوتیکول خارجی تارهای مو کمک می کند. هنگامی که موهای شما دچار از دست دادن کراتین میشود، تارهای موی شما به میزان قابل توجهی در معرض شکستن، موخوره، وز و آسیب قرار می گیرند.

 

 

چه چیزی باعث از دست دادن کراتین می شود؟

با گذشت زمان، قرار گرفتن در معرض گرما، اشعه ماوراء بنفش، و سایر عناصر طبیعی مانند آب نمک، می تواند باعث از دست دادن کراتین به مقدار متوسط تا شدید شود. بدیهی است که هر چه بیشتر موهایتان را با سشوار خشک کنید و حواستان به خشک شدن موهای خود و از بین رفتن کراتین آن نباشد، آسیب وارده شدیدتر خواهد بود.

تاثیر شامپو کراتینه ارگانیک روی موهای شما

موهای قوی تر و حالت صاف تر موها

هنگامی که از شامپو کراتینه ارگانیک برای موهای آسیب دیده خود استفاده میکنید، موهای شما را قوی و نرم میکند و از آن حالت وز و شکنندگی در می‌آورد. شامپو کراتینه ارگانیک از موهای شما در برابر آسیب دیدگی محافظت میکند. شامپو کراتینه ارگانیک می تواند به حفظ نرمی و استحکام موهای شما کمک کند و با استفاده مداوم آن بصورت روزانه از آسیب بیشتر موهای شما یا خشن شدن آن در اثر عوامل مختلف جلوگیری می کند.

عواملی که باعث شکنندگی موها میشود

عواملی هستند که سبب میشوند، کراتین موهایتان را از دست داده و سبب شکنندگی، خشکی و وزی موهایتان شود که در این شرایط بهتر است از شامپو کراتینه ارگانیک استفاده نمایید. از جمله این عوامل شامل:

  • رنگ کردن، هایلایت کردن و دکلره کردن دائم موها
  • اتو کشیدن و سشوار کردن دائم موها و برخورد دائم موها با حرارت
  • دائم شانه زدن موها
  • شنای دائم در آب حاوی کلرید یا نمک
  • ساعت‌ها قرار گرفتن موها در معرض نور خورشید

 

 

در این مقاله سعی شد که کارایی شامپو کراتینه ارگانیک برای موها بررسی شود.اگر جزء افرادی هستید که عادت دارید موهای خود را دائم رنگ و هایلایت کنید یا به استخر بروید؛ یا اینکه بدون ماسک و اسپری دوفاز موهای خود را مداوم سشوار و اتو کنید، تارهای موهای شما دچار آسیب، شکنندگی، وز، خشکی و موخوره خواهد شد. شامپو کراتینه ارگانیک که از مواد طبیعی ساخته شده است، نه تنها برای موهایتان مشکلی ایجاد نمیکند، بلکه باعث تقویت موها و صاف شدن آن خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *