ترفندهای افزایش ماندگاری رایحه بادی اسپلش ارگانیک

امتیاز دهید به post

اگر به دنبال یک طراوت دهنده سریع هستید، بادی اسپلش ارگانیک بهترین انتخاب برای شما هستند. بادی اسپلش ارگانیک خیلی سریع بعد از حمام، درست قبل از رفتن به پیاده روی هنگام عصر یا در حال حرکت در ماشین، قابل استفاده هستند. آنها نه تنها بوی خوبی دارند، بلکه روی پوست احساس خوبی ایجاد کرده و اغلب به حفظ سلامت و هیدراته ماندن پوست کمک می کنند، به خصوص اگر بادی اسپلش ارگانیک نُوا را انتخاب نمایید.

بادی اسپلش ارگانیک رایحه و حس تازه را به پوست شما بعد از حمام ارائه می‌کنند و رایحه‌ای لطیف اما دلپذیری را به بدن شما اهدا میکنند. بادی اسپلش ارگانیک نُوا از مواد کاملا طبیعی ساخته شده است و دارای انواع رائحه می‌باشد؛ همچنین هنگام استفاده آن روی پوست حساسیتی ایجاد نخواهد کرد.

چه ترفندهایی برای ماندگاری رایحه بادی اسپلش ارگانیک میتوان استفاده کرد؟

در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده از بادی اسپلش ارگانیک برای لذت بردن بهینه و ماندگاری طولانی مدت و بوی تازه آن روی پوست، آورده شده است.

رائحه‌ای از بادی اسپلش ارگانیک را انتخاب کنید که متناسب با سبک شما باشد. ممکن است رایحه ای ملایم و میوه ای را دوست داشته باشید، یا ممکن است با رایحه ای گیاهی حس خوشایندی داشته باشید. رائحه‌ای را پیدا کنید که به شما احساس تازگی می دهد و با هر محصول دیگری مانند عطر یا لوسیون که به طور منظم استفاده می کنید، به خوبی ترکیب شود. بادی اسپلش ارگانیک نُوا دوستدار محیط زیست بوده و باعث آلودگی محیط زیست نخواهد شد. از جمله رائحه‌های آن میتوان به ورساچی، کول واتر، بلک افغانو، لالیک و … اشاره کرد.

برای اطمینان از ماندگاری عطر بادی اسپلش و اینکه پوست شما بیشترین فواید را برای سلامتی از آن می برد، با آماده سازی پوست خود شروع کنید. برای بهترین نتیجه، بادی اسپلش خود را بلافاصله پس از دوش گرفتن به بدن خود اسپری کنید. این زمانی است که منافذ شما باز هستند و می توانند عطر و همچنین آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی سالمی را که برای پوست شما مفید هستند، جذب کنند.

 

 

  • ابتدا لوسیون بدن را به پوست بمالید. با استفاده از کرمی با رایحه خنثی یا کرمی که با عطر شما مطابقت دارد یا مکمل آن باشد، شروع کنید. این به ماندگاری عطر برای مدت طولانی تری کمک می کند. مطمئن شوید که لوسیون را روی نقاط نبض خود مانند گردن، مچ دست، پشت زانو و داخل آرنج خود قرار داده اید.
  • اگر رایحه لوسیون بدن شما با رایحه بادی اسپلش ارگانیک متفاوت است سعی کنید که حداقل مکمل یکدیگر باشند تا از ترکیب آن‌ها بوی بهتری به مشامتان رسد. بادی اسپلش ارگانیک را به سمت نقاط نبض خود در فاصله حدود 12 اینچ اسپری کنید. سپس اجازه دهید قبل از لباس پوشیدن، بادی اسپلش ارگانیکی که اسپری کردید، روی پوست خشک شود.

بادی اسپلش‌ ارگانیک به علت مواد طبیعی که در ساختار آن بکار رفته است، علاوه بر اینکه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی‌کنند بلکه از بروز بیماری‌های پوستی و حتی ریوی جلوگیری خواهد کرد. همچنین آبرسان خوبی برای پوست های خشک بوده و طراوت را به پوست‌های شما می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *