با بادی اسپلش ارگانیک احساس شادابی کنید!

4/5 - (2 امتیاز)

در بعضی مواقع برای تغییر حال و هوای شما، مقداری عطر و آن احساس تازه و فوق العاده کافی است! پس بیایید امروز در مورد عطرها صحبت کنیم و شما را با بادی اسپلش ارگانیک آشنا کنیم. در حالی که بادی اسپلش ارگانیک و عطر هر دو، در درجه اول کار یکسانی را انجام می دهند که بوی شگفت انگیزی به شما می‌دهد، مطمئناً دو آهنگ بسیار متفاوت را می خوانند! ما می دانیم که همه شما آن عطر مورد علاقه خود را دارید که نمی توانید بدون آن زندگی کنید، اما باید بدانید که چگونه بادی اسپلش ارگانیک و عطرها را از هم تشخیص دهید.

همه ترکیبات عطری ترکیبی از الکل یا آب و روغن های معطر هستند. نسبت این اجزا به یکدیگر، نوع رایحه را مشخص می کند. بادی اسپلش ارگانیک که به آن اسپری های بدن نیز می گویند، ساختاری طبیعی داشته و تا حدودی از رایحه‌های متفاوتی که زنانه و مردانه هستند، ارائه شده‌اند؛ به این ترتیب آنها را قادر می سازد تا به اندازه ای ایمن باشند که هنگامی که مستقیماً روی پوست شما اسپری می‌شوند، حساسیتی ایجاد نکنند. تفاوت بین بادی اسپلش ارگانیک و عطر فقط در فرمولاسیون آنهاست. در این مقاله یک راهنمای سریع وجود دارد که شما را با تمام تفاوت‌های بین بادی اسچلش ارگانیک و ادکلن آشنا می‌کند که باید در مورد آنها بدانید!

 

 

میزان بوی عطر

بادی اسپلش ارگانیک فوق العاده سبک، لطیف و مطبوع هستند و رایحه آنها به شدت بوی ادکلن‌ها نیست. یکبار استفاده از آن باعث می‌شو مثل یک گل مروارید احساس شادابی کنید! ادکلن‌ها معمولا رایحه بسیار قوی تری دارند.

غلظت آب، الکل و روغن

نسبت آب، الکل و روغن چیزی است که بادی اسپلش را از ادکلن‌ها متمایز می کند. رایحه بادی اسپلش ارگانیک به دلیل غلظت کم روغن و مقدار بیشتر آب و الکل، بر خلاف عطرها که دارای روغن های معطر بیشتری هستند و رایحه را بسیار قوی تر می کند. عطرها به خودی خود از نظر نسبت روغن به الکل متفاوت هستند.

میزان ماندگاری

معمولا ماندگاری عطرها به دلیل اینکه روغن‌ معطر بیشتری درساختارشان است، بیشتر از بادی اسپلش ارگانیک است. به دلیل اضافه شدن آب و الکل بیشتر، بادی اسپلش‌ها اغلب از نظر قدرت ماندگاری ملایم تر هستند، اما خوب، چه کسی آن رایحه و بوی سبک اضافی را که باعث می شود در تمام روز احساس تازگی داشته باشید را دوست نداشته باشد؟

نکته: برای ماندگاری بیشتر بادی اسپلش ارگانیک خود، بلافاصله از یک لوسیون بدن معطر استفاده کنید، سپس در نهایت بادی اسپلش رگانیک خود را روی پوست بدن خود اسپری کنید.

 

 

آبرسانی و ایمنی بر روی پوست

فرمولاسیون بادی اسپلش ارگانیک باعث می‌شود که آنها را مستقیماً روی پوست اسپری کنید و آن را برای مدت طولانی هیدراته و با طراوت نگه دارید. عطری را تصور کنید که نه تنها عطری ملایم به شما می بخشد، بلکه پوست شما را نیز آبرسانی می کند.

استفاده از بادی اسپلش ارگانیک بلافاصله بعد از حمام بهترین راه برای شروع روز است، زیرا منافذ پوست شما بعد از حمام باز می‌شود و بادی اسپلش را جذب کرده و آن را هیدراته می کند و بوی خوبی دارد. بادی اسپلش ارگانیک مطمئناً احساس فوق العاده شادابی در شما ایجاد می کند! از سوی دیگر، توصیه می شود که ادکلن‌ها را بیشتر روی لباس خود استفاده کنید، زیرا برای پوست شما ایمن نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *