فواید کرم دور چشم ارگانیک

امتیاز دهید به post

ایجاد چین و چروک‌های کنار چشم، طبیعت زندگی است که برای هر کسی چه مرد چه زن اتفاق می‌افتد. عوامل متفاوتی در در ایجاد خطوط اطراف چشم، گودی یا پف زیر چشم نقش دارند مانند استفاده نکردن از عینک آفتابی یا خشک نگه داشتن پوست و … استفاده از کرم دور چشم ارگانیک یا ماسک‌های آبرسان دور چشم سبب می‌گردد که دیرتر خطوط اطراف چشمان خود را ببینید و از این اتفاق پیشگیری خواهید کرد. اما موضوع مهمی که ممکن است مطرح گردد، استفاده بیش از حد از کرم دور چشم ارگانیک است که ممکن است که معایبی را به همراه دارد. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

رابطه بین چشم و کرم دور چشم ارگانیک

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که چه اتفاقی می‌افتد وقتی بیش از حد کرم دور چشم ارگانیک استفاده می‌کنید، مهم است که ابتدا نحوه تعامل کرم دور چشم ارگانیک با پوست اطراف چشم را درک کنید. “پوست اطراف چشم شما، پلک پایینی و بالایی، مانند دستمال کاغذی بسیار ظریف است. با توجه به این موضوع وقتی گوشه ای از دستمال کاغذی را در آب قرار دهید، جذب می‌شود؛ در ناحیه زیر چشم نیز به همین شکل است؛ مواد سریع جذب می‌شوند.

 

 

 

 

کرم دور چشم ارگانیک نوا باعث:
رفع تیرگی دور چشم
پیشگیری و‌ رفع چین و‌ چروک دور چشم
جوانسازی و بازسازی سلولهای دور چشم
رفع پف دور چشم
افزایش خونرسانی و اکسیژن رسانی به دور چشم
آبرسانی به سلولها و در نتیجه جلوگیری از تیرگی و چروک شدن پوست دور چشم
آنتی اکسیدان و …

میشود.

این کرم به دلیل اورگانیک بودن مناسب تمامی سنین هست و برای رفع سیاهی دور چشم، رفع پف دور چشم، رفع چین و چروک دور چشم و جلوگیری از چین و چروک دور چشم و آبرسانی به پوست دور چشم استفاده میشه.

همچنین این کرم اس پی اف مورد نیاز برای دور چشم رو تأمین میکنه و از اسیب نور خورشید جلوگیری میکنه.
.

نحوه استفاده از کرم دور چشم ارگانیک بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید. برای استفاده از کرم دور چشم کافیست کرم را به اندازه یک عدس برداشته و برای هر چشم با استفاده از انگشت چهارم که سبک‌ترین لمس را دارد، به صورت دورانی کرم را استفاده کنید.

همانطور که اشاره شد استفاده بیش از حد از کرم دور چشم در هر بار استفاده کردن میتواند نتایج بدی را به همراه داشته باشد. نحوه استفاده از کرم دور چشم ارگانیک مشص است و قرار نیست با بیشتر استفاده کردن کرم از حد معمول، تاثیر مفید ببینید. پس به این نکته توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *