آیا میتوان از تینت لب ارگانیک بعنوان رژگونه نیز استفاده کرد؟

امتیاز دهید به post

این روزها انواع برند‌‌های لوازم آرایشی آنقدر زیاد شده است که انتخاب یکی از آن‌ها سخت خواهد بود. ترجیح بر این است که از لوازمی استفاده کنید که ارگانیک بوده و به پوست شما آسیبی نرساند. اگر عاشق پوستی طبیعی تر هستید و محصولات چند منظوره را دوست دارید، تینت لب ارگانیک ممکن است محصولی ایده آل برای گنجاندن در روال زیبایی شما باشد. این محصول را می توان روی لب ها، به عنوان رژگونه و حتی سایه چشم استفاده کرد. در زیر نحوه استفاده از تینت لب را روی پوست بررسی خواهیم کرد.

معرفی تینت لب ارگانیک

خوب است که در ابتدا با تینت لب ارگانیک آشنا شوید. تینت لب ارگانیک مایع بوده و روی لب‌ها زده میشود. حالا چرا ارگانیک؟ تینت لب ارگانیک از آنجایی که با مواد طبیعی ساخته می‌شود برای لب‌ها و حتی بدن شما ضرری ندارد و رنگی که در آن استفاده می‌گردد، ز رنگ های خوراکی می‌باشد. تینت لب ارگانیک علاوه بر اینکه ماندگاری بسیار بالایی که دارد، لب‌های شما را بسیار نرم خواهد کرد، به نحوی که دیگر نیازی به بالم لب نخواهید داشت.

استفاده از تینت لب ارگانیک به عنوان رژگونه یا سایه چشم

برای برافروختگی گونه‌ها و رنگ بخشیدن به آن‌ها، چند قطره تینت لب را روی گونه‌ها و مرکز بینی بمالید. محصول را به سرعت با یک برس اریب یا حتی انگشتان خود پخش کنید.

 

 

اگر می خواهید از آن به عنوان سایه چشم استفاده کنید، دو قطره را روی انگشتان خود بمالید و محصول را روی پلک پخش کنید و به آرامی آن را لمس کنید. اگر میخواهید رنگ آن بیشتر مشخص شود، این کار را تکرار کنید. برای اینکه چشم‌ها و پوستتان سالم‌تر و شاداب‌تر به نظر برسند، یک روشن‌کننده را به گوشه داخلی چشم‌ها و بالای استخوان‌های گونه‌تان بزنید.

همانطور که مطالعه کردید، از تینت لب ارگانیک علاوه بر لب‌ها، می‌توان برای گونه‌ها به عنوان رژگونه و برای پشت چشم به عنوان سایه چشم استفاده کرد بدون آنکه ضرری برای پوست شما داشته باشد.

آیا تینت لب ارگانیک با سایر رژلب ها تفاوتی دارد؟

جواب این سوال مثبت است. یکی از تفاوت های عمده آن‌ها ساختارشان میباشد که تینت لب ارگانیک همانطور که اشاره شد کاملا از مواد طبیعی ساخته شده است ولی رژلب‌های دیگر سرب در ساختارشان بکار رفته است که برای لب ها و بدن بسیار مضر میباشد.

 

 

اگر بخواهیم به سایر تفاوت های آن ها اشاره کنیم تنوع رنگ بندی آن هاست. تینت لب ارگانیک معمولا بخاطر ساختار طبیعی خود از تنوع رنگ کمتری برخوردار است و رنگ های ملایمی هم دارد. سایر رژلب‌ها تنوع رنگ کامل‌تری داشته و معمولا هرچه رنگ آن‌ها تیره تر باشد و ماندگاری بیشتری داشته باشند به این معناست که سرب بیشتری در آن‌ها استفاده است.

برندی که میتوان برای تینت لب ارگانیک در نظر گرفت، برند نُوا است که تمام محصولات آن ارگانیک است و میتوانید با خیال راحت از محصولات آن بهره ببرید. انتخاب تینت لب ارگانیک یا سایر رژلب‌ها بستگی به سلیقه شما دارد. برخی از افراد تینت لب ارگانیک را می‌پسندند و برخی دیگر از دیگر انواع رژلب‌ها استفاده میکنند. امیدوارم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *